czwartek, 14 maja 2015

Makijaż to zabawa! Wszystkie kolory dozwolone czyli letnia fantazja!

Cześć! 

Dziś z naprawdę wielką radością przedstawiam Wam makijaż, który powstał w wyniku współpracy z moją cudowną modelką Karoliną . Makijaż ten zaprojektowałam już bardzo długi czas temu, jednak jego wykonanie uniemożliwiał mi brak odpowiednich cieni, które udało mi się nabyć w minionym tygodniu. Publikacja tego posta jest dla mnie dużym przeżyciem, bo jest to jedna z moich większych prac, jest dość krzykliwa ze względu na kolor żółty który nieumiejętnie użyty potrafi sprawić, że makijaż wygląda kiczowato, dlatego właśnie postawiłam sobie makijażowe wyzwanie! Make up to zabawa, a ja miałam ochotę poszaleć z kolorami. Mam nadzieję że mój pomysł Wam się spodoba. :) Jest to mocny makijaż dla odważnych na specjalne okazje. ;)










Modelka: Karolina Książek

7 komentarzy:

  1. 1/10 za modelkę
    100/10 za makijaż ♥☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, a co do modelki to się nie zgodzę spisała się na medal ♡

      Usuń
  2. Jakie to jest piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. co nakładałaś na usta?

    OdpowiedzUsuń