wtorek, 29 marca 2016

Czekając na wiosnę, namalowałam swoją. Wiosenny makijaż.




Hej Wszystkim!

Czekając z utęsknieniem na wiosnę, w końcu postanowiłam sama ją namalować. Ciepła uroda mojej modelki, zainspirowała mnie do zmalowania czegoś w odcieniach 
pomarańczu i ciepłego złota. Zależało mi na bardzo naturalnym, rozświetlonym makijażu twarzy,
  żeby cała uwaga skupiała się na oczach modelki. Dodam, że jestem zauroczona, cudnymi 
piegami Julki. 














Mam nadzieję, że moja wersja wiosny się wam podoba, a ja dalej czekam na tą prawdziwą :D
Dziękuje bardzo modelce Julce Szynkiewicz za cierpliwość.

Jestem ciekawa czy wy też nie możecie się doczekać wiosny? Do następnego :*

4 komentarze:

  1. Oo tak słoneczny! :D Lubię takie kolorki, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D To wszystko dlatego bo juz nie mogę doczekać się aż będzie ciepło ;p

      Usuń