poniedziałek, 29 czerwca 2015

Londyn 2015


Hej :) Dziś mam dla was dość nietypowy post jak na mojego bloga. Chciałabym wam trochę opowiedzieć o moim wyjeździe do Anglii. Przyjechałam tu na miesiąc w odwiedziny do mojej cioci, oraz żeby trochę popracować. Jeśli jesteście ciekawi to wybrałam kilka zdjęć z wycieczki do Londynu.

Pierwszego dnia zaplanowany był wyjazd do teatru na przepiękne przedstawienie 
"Upór w operze"
Co ciekawe, w Anglii, teatry funkcjonują innaczej niż w Polsce. Tutaj każdy teatr gra tylko jedno konkretne przedstawienie, do którego teatr został przystosowany co sprawia, że scenografia i kostiumy są niezwykle dopracowane i bardzo bogate. Najciekawsze jest to, że od kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu lat dwa razy dziennie, przez cały tydzień odbywaja sie przedstawienia i wszystkie bilety są zawsze wykupione. Niestety wyjście do teatru trzeba planować nieraz dwa tygodnie wcześniej.

Poniżej zdjęcie przepięknej Londyńskiej ulicy na której są prawie same teatry.
     
        A to pierwszy napotkany teatr


Następnego dnia wyruszyliśmy na zwiedzanie 
dalsze Londynu. Po drodze oczywiście nie mogliśmy ominąć słynnego angielskiego ogórka. To co mi się bardzo podoba na tym zdjęciu, że zupełnie przypadkiem uchwyciłam niesamowity kontrast architektury, pomiędzy ogórkiem a starym budynkiem stojącym obok.


          Ahhh..  co tu mówić o przepięknej
           architekturze...





Piękna miejska panorama - najwyższy 
drapacz chmur w Europie.



 Widok z drugiego brzegu Tamizy.


    Znowu kontrast .Jak tu nie kochać     Londynu, z jednej strony olbrzymie             wieżowce, a z drugiej dostojne stojące zabytki znane na całym świecie.


   Trzeciego dnia, przyszła kolej na muzeum Historii Naturalnej, którego będąc w okolicach nie można minąć obojętne. Olbrzymi, piękny, stary budynek a wśrodku
pełno interesujących zbiorów.







Na koniec został Big Ben


London Eye 


                   Buckingham Palace



    To już wszystko na dziś,  Pozdrowienia z                                 Londynu :*

4 komentarze:

  1. nie zapomnij o pamiątkach dla mnie hehs ♥☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie wróć z murzynem

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia! Londyn jest ekscytujący, muszę kiedyś tam pojechać! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem jest kiedyś zwiedzić Londyn :) Widoki przepiękne.
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! http://nowornevertry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń