niedziela, 26 czerwca 2016

Jak zostać #instagirl, czyli typowy #instamakeup


Hej wszystkim!

Ostatnio trochę nawaliłam z regularnością dodawania postów, ale niestety dopadł mnie chwilowy brak weny twórczej. Przechodząc jednak do tematu dzisiejszego posta, chciałabym wam przedstawić moją interpretacje instagramowych trendów w makijażu, które zaobserwowałam. 



Czym właściwie wyróżnia się insta-makeup? Z moich obserwacji wybrałam najbardziej charakterystyczne elementy makijażu, które powtarzają się w prawie każdym #instamakeup


-przede wszystkim brwi, idealnie wyrysowane i podkreślone to jest podstawa! :P
-kreski, kreski chyba nie muszę nic więcej mówić haha
-contouring
-rozświetlacz im bardziej się świeci tym lepiej 
-brąz na ustach, ja postawiłam na pomadkę w dość odważnym kolorze
-opalenizna też miło widziana

najbardziej powtarzane i charakterystyczne elementy już za nami haha zapraszam do oglądania ;)
















Dziękuje modelce Natalii Grzech za cierpliwość! :D

Do następnego buziaki! 

5 komentarzy: