wtorek, 23 czerwca 2015

Post bez tytułu, bo nie mam pomysłu

                               cześć i czołem

Wrzucam wam parę zdjęć zrobionych przed moim wyjazdem do Londynu :p
W zamyśle chciałam stworzyć wygodną, ale elegancką stylizacje idealną na np. popołudniowy spacer.
















      Zdjęcia z orłowa, a post z Londynu :p

Kombinezon: H&M
Marynarka: Reserved
Torebka: Mały sklepik w centrum handlowym Riviera
Buty: Stradivarius
Zegarek: Reserved
Naszyjnik:H&M


                         Fot: Patrycja Gil







9 komentarzy:

  1. jak ten sklepik sie nazywa ? albo gdzie mniej więcej leży?

    OdpowiedzUsuń
  2. na przeciwko sklepu nike :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jednak polecam ubrać do nich skarpetki, ja tego nie zrobiłam i do dziś żałuję xd

      Usuń
  4. Ale laska :) świetna stylizacja ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buty! Zastanawiałam się nad ich kupnem:)

    OdpowiedzUsuń