wtorek, 2 lutego 2016

Nowoczesne glamour prosto z czerwonego dywanu.



Hej dziewczyny!



To właśnie dziś chce Wam przedstawić mój pierwszy makijaż graficzny! 
Jest to praca konkursowa, więc jest dla mnie podwójnie ważna. 
Starałam się w tym makijażu zawrzeć dwie, mogłoby się wydawać skrajne techniki. 
Połączenie ostrych, mocno odciętych linii, z płynnie roztartymi kolorami.
Zapraszam do oglądania! :D































Był to chyba jeden z trudniejszych makijaży jakie do tej pory wykonałam,
Był swego rodzaju wyzwaniem dla mnie pod względem precyzji wykonania.
Jestem ciekawa co sądzicie? :D


Ps. Chciałabym jeszcze raz bardzo podziękować, modelce Asi Sobieskiej za cierpliwość
i Oli Jarocińskiej za przepiękne zdjęcia!

Do następnego! :*

6 komentarzy:

  1. CUDOWNIE ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż wyszedł świetnie i ta kurteczka do tego - kapitalny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, z kurtą to był zupełny przypadk a sie zgrało naprawdę fajnie :)

      Usuń
  3. To ta dziewczyna co wystąpiła w norkach, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń