wtorek, 7 lipca 2015

Makijaż orzeźwiające Mojito




   Hej kochani! :) Dziś mam dla was świeży letni makijaż, inspirowany kolorami
orzeźwiającego Mojito.

Wykonanie go jest banalnie proste! Na początek nakładamy baze pod cienie lub korektor, jak kto woli :D.
Następnie matujemy łuk brwiowy jasnym, beżowym cieniem i zaznaczamy załamanie powieki
chłodnym brązem. Zewnętrzny kącik powieki pogłębiamy bardzo ciemnym, zielonym cieniem,
a od wewnętrznej strony nakładamy jasny, zielony cień i blendujemy granice. W  wewnętrzny kącik oka nakładamy rozświetlający cień, analogicznie postępujemy z dolną powieką. Teraz już tylko pozostało narysować kreskę. Ja moją pociągnęłam aż do wewnętrznego koncika, ale jest to totalnie opcjonalne. Makijaż to zabawa, każdy może iterpretować i modyfikować go po swojemu. Na koniec tuszujemy rzęsy i gotowe :D
Pozostaje nam teraz iść do kuchni i przygotować Mojito, które świetnie orzeźwia w upalne dni ;)



















Tak poza makijażem chciałam wam podziękować. To dzięki wam moj blog niedługo dobije do 4000 wyświetleń, oczywiście liczby nie sa najważniejsze, ale
jest to dla mnie miłym zaskoczeniem, bo 4000 to sporo.
Prowadze bloga od zaledwie 3 miesięcy i
nie wyobrażam sobie mojego życia bez niego. Uwielbiam przygotowywać dla was
posty i dzieki temu rozwijać swoja pasje. Niesamowite jest to,
że w tak w krótkim czasie udało mi sie pozyskać kilu stałych bywalców i tak pozytywny
odzew w komentarzach, dzięki wam wiem, że to co robie nie ginie w olbrzymiej
odchłani internetu. Dobra koniec tego, bo sie jeszcze wzrusze :p
Jeszcze raz dziekuje. W tajemnicy wam powiem, że mam
w planach rozwinąć bloga o coś jeszcze, ale to jeszcze nie jest pewne, wiec
nie będę rzucac słów na wiatr. Trzymajcie kciuki.

Do nastepnego <3



5 komentarzy:

  1. świetny blog to nie ma co się dziwić liczbie wejść, trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! Gratulacje ! ��

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku dziękuję bardzo, jak czytam tak miłe słowa to, aż się łezka w oku kręci :p

    OdpowiedzUsuń
  4. pracuj ciężko dalej, to będzie jeszcze więcej wyświetleń, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele wejść bo świetny blog! Widać, że wkładasz w niego wiele serca ♥☺ Trzymaj tak dalej! Zawsze możesz na mnie liczyć i chętnie będe twoją modelką jeśli tylko zapragniesz :)

    OdpowiedzUsuń