piątek, 26 lutego 2016

Rozświetlający i dziewczęcy makijaż na większe okazje + sposoby na promienny i długotrwały makijaż twarzy.


Hej Wszystkim!

Myślę, że na moim blogu brakowało jakiegoś rozświetlającego, dziewczęcego 
makijażu na większe wyjścia. Tworząc makijaż, chciałam aby był "zwiewny" nie wiem 
czy mogę tak nazwać makijaż, ale to określenie bardzo mi do niego pasuje.
Chciałam sprawić żeby był maksymalnie dziewczęcy, przydymiony i romantyczny, a jednocześnie 
podkreślający kształt oka, wynoszący je na pierwszy plan.



Skoro oko miało być dziewczęce i romantyczne, to makijaż twarzy też musiał pasować, a co innego kojarzy się z młodością jak nie
rozświetlenie nieskazitelna gładka cera i młodzieńczy rumieniec.

By taki efekt uzyskać, musicie zanim w ogóle przystąpicie do makijażu, dobrze przygotować 
skórę na przyjęcie podkładu. W tym celu potrzebujecie bazy, może to być wasz ulubiony krem
nawilżający, albo specjalną bazę, ważne by dobrać ją zgodnie ze swoimi potrzebami. (Bazy są np. matujące, rozświetlające, wygładzające itp.) Ja zdecydowałam się na bazę wygładzającą.




Po nałożeniu bazy i odczekaniu stosownej chwili, by baza mogła spokojnie stopić się ze skórą, 
możecie przystąpić do aplikacji podkładu. Tu też ważne jest odpowiednie dobranie nie tylko
 koloru i tonu, ale i formuły, która będzie odpowiadać preferencją waszej cery. 
Np. Jeśli macie cerę suchą, nie wybierajcie podkładu matującego, ale ten który rozświetli i 
ożywi Waszą twarz.

Istotna jest też sama aplikacja, osobiście uważam, że aplikacja zwilżoną gąbką typu beauty blender,
jest najlepsza jeśli chcemy uzyskać świetlisty efekt.

Na koniec nie zapomnijcie przypudrować, aby utrwalić i scalić wszystko co nałożyłyście.








Trochę ostatnio nawalam z regularnym wstawianiu postów, ale naprawdę w ostatnim czasie 
sporo się dzieje, postaram się poprawić, a tym czasem jestem ciekawa jak Wam 
się podoba ten makijaż? :)

Zapraszam do obserwacji bloga i profilu na facebooku i do następnego! :*

Mod: Natalia Grzech

6 komentarzy:

  1. super oko! Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja też wyjątkowo lubię to połączenie kolorystyczne :D

      Usuń
  2. Piękny makijaż poczytalam troche twoich wcześniejszych postów i bardzo pomocne dla mnie ;)\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i bardzo mnie cieszy, że znalazłaś u mnie pomocne wiadomości :D

      Usuń