środa, 3 czerwca 2015

Paryski szyk - prosty i szykowny makijaż w brązach

Cześć dziewczyny!
Zapewne nie każda z nas lubi eksperymentować z makijażem, czasami po prostu nie ma czasu wymyślać nowych kombinacji. Dlatego warto posiadać jeden uniwersalny makijaż w którym zawsze będziemy czuły się dobrze. Dziś chcę wam pokazać mój makijaż na czarną godzinę lub na brak weny twórczej :p Jest to prosty makijaż w neutralnych kolorach. Mam nadzieję że komuś przypadnie do gustu. :D

Zapraszam na krótki tutorial :)

  • Zaczynamy od nałożenia bazy na powiekę ja użyłam bazy z Kiko, następnie nakładamy jasny beżowy cień na łuk brwiowy, pozwoli to nam na swobodne rozcieranie, następnych cieni ;)
  • Kolejny krok to pogłębienie zewnętrznego kącika oka w tym celu używam koloru nr1 i jest to cień w kremie z Maybelline Color Tattoo kolor nr 40 Permanent Taupe. Oczywiście możecie użyć tego co macie pod ręką, jednak cień w kremie sprawi, że inne kolory będą miały lepszą przyczepność. 
  • Następnie kolorem nr6 (paleta Makeup Revolution Flawless) zaznaczam załamanie powieki, mocno blendując ciemniejszy cień (jeśli macie dość miękką powiekę tak jak w moim przypadku, możecie je wyczuć palcem) 



  • na środek powieki nakładamy cień nr2 (paleta Makeup Revolution Flawless)
  • następnie ciemniejszym cieniem nr5 (paleta Makeup Revolution Flawless) pogłębiamy załamanie powieki, rozcierając granice cienia nr2
  • w wewnętrzny kącik oka nakładam bardzo jasny brzoskwiniowy cień nr8 mało widoczny na zdj :( (paleta Makeup Revolution Matte Brights)


  • w zewnętrzny kącik oka nakładamy cień nr 3 (paleta Makeup Revolution Flawless) rozcieramy i pogłębiamy kolor cieniem nr 7 (Astor Eye Artist nr020) i znowu rozcieramy! 
  • od wewnętrznej strony nakładamy cień nr4 by ożywić makijaż.
  • pozostaje narysowanie kreski czarną kredką i jej roztarcie ciemnym cieniem



Tak się prezentują efekty :)





Produkty które użyłam do makijażu twarzy:


A jak dodać makijażowi charakteru? Wystarczy zmienić detale np. postawić na ciemniejsze usta ja dorwałam czerwoną pomadkę ;)



7 komentarzy:

  1. Bardziej podoba mi się wydanie z jaśniejszą pomadką, ale co kto woli. Z czerwoną też jest super ^^

    patyyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie opisane.. :) na pewno kiedyś mi się przyda :)
    zapraszam do siebie: http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wersja z czerwoną szminką :*
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba czerwona szminka, jednak mam wrażenie że mnie nie pasuje :(
    Jesteś bardzo podobna do Oli z kanału Olciiak :)
    http://nowornevertry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W świetny sposób pokazałaś jak to zrobić BRAWO <3


    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo miło jest wiedzieć że komuś spodobało się to co robię :)

      Usuń