środa, 4 listopada 2015

Jak sprawić by Invisibobble była jak nowa?

Hej dziewczyny!

Chyba każda posiadaczka gumki Invisibobble, dobrze zna problem gdy po całym dniu noszenia, po zdjęciu gumka niczym nie przypomina swojej pierwotnej wersji.
Nie będę się rozpisywać o zaletach i wadach, bo każdy kto ją posiada ma już zapewne swoją opinię.
Wspomnę jedynie, że jak dla mnie gumka jest idealna, już nie wyobrażam sobie używać innej.

Przechodząc do rzeczy, taką rozciągniętą Invisibobble można bardzo szybko naprawić.
Jedyne czego potrzebujemy to trochę wrzątku! 


Gdy już mamy przygotowane naczynie, a w nim wrzątek, 
pozostaje nam tylko wrzucić do środka gumkę.


...i czekać 


...jeszcze trochę czekać 

Gdy już będziemy widzieli, że gumka wróciła do swojego normalnego rozmiaru, 
możemy ją ostrożnie wyjąć.


Moja fioletowa Invisibobble jest już trochę skatowana i potrzebuję dłuższego czasu na 
powrót do normalnego rozmiaru, dlatego nie sugerujcie się tym, ale zdecydowanie widać różnicę.


Ta metoda w żaden sposób nie niszczy gumki, sprawdziłam już wiele razy na moich Invisibobble.
Mam nadzieję, że przyda się wam mój sposób, zapraszam do obserwacji i do następnego!

1 komentarz:

  1. Cały czas się zastanawiam czy kupić tę gumkę sama nie wiem, może jednak się skuszę? Koleżanki bardzo zachwalają ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń