sobota, 11 kwietnia 2015

Bananowy Hit

Witajcie kochani!

Dzisiejszy post miał wyglądać zupełnie inaczej, ale z powodu małych problemów technicznych nie udało mi się zrealizować mojego pomysłu. :( Ale że postanowiłam że dziś coś wstawię, tak więc wstawiam :) Co powiecie na bananowe smoothie? Jak dla mnie to hit tej wiosny. Idealne na lekkie drugie śniadanie lub na podwieczorek, a na dodatek jego przygotowanie jest niezwykle proste i zajmuje mniej niż 5 min. Czego chcieć więcej?!


Składniki jakie będziesz potrzebować na dwie porcje to jedynie: 2 Banany i jogurt naturalny lub maślanka, kefir też się nada. :D Osobiście użyłam jogurtu bo akurat był pod ręką.

Przygotowanie: Przed rozpoczęciem przygotowywania smoothie wkładamy obrane banany na przynajmniej godzinę do zamrażarki, następnie blendujemy je z jogurtem i nasze smoothie gotowe! Wystarczy przelać do szklanek.

Mam nadzieje że wam też przypadnie do gustu. Smacznego! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz