czwartek, 16 kwietnia 2015

Dzienny makijaż w 3 krokach


Witajcie Kochani!

Dziś chciałam wam pokazać prosty sposób na dzienny, rozświetlający makijaż. 

1. Zaczynamy od nałożenia jasnego rozświetlającego cienia na 2/3 powieki od wewnętrznego kącika oka, rozświetlacz też się nadaje.



2. Następnie brązowym cieniem zaznaczamy załamanie oka.


3. Na koniec ciemniejszym cieniem pogłębiamy zewnętrzny kącik oka, Wybrałam perłowy cień wpadający w ciemną śliwkę, opcjonalnie możemy narysować kreskę, Ja zdecydowałam się delikatnie przydymić czarnym cieniem linię rzęs. 





Kosmetyki których użyłam: Face Form Sleek odcien Fair, Plaetki z MakeUp Revolution Flawless i Iconic 3,  maskara Maybelline the Rocket Volum Express, pomadka Essence Oh so matt! nr 15

3 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba :) jesteś śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło dziękuję :) miłe słowa motywują do dalszego działania :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń