poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Owsiane Pancake

Cześć wszystkim!

Dziś moja zdrowa wersja Amerykańskiego przysmaku, Pancakes! Od dłuższego czasu szukam idealnej alternatywy dla zwykłych Pancakes. Przetestowałam miliony przepisów, na wszystkie możliwe sposoby, ale żaden nie sprawił, że chciałam do niego wracać, aż w końcu znalazłam ten jeden idealny. Przygotowanie takiego śniadania jest szybkie i proste a efekty przepyszne!


Składniki na dwie porcje:
 3 banany
 1 szklanka owsianki (koniecznie górskiej)
2 jajka 
cukier wanilinowy
łyżeczka proszku do pieczenia
opcjonalnie aromat waniliowy


Przygotowanie:
Zanim przystąpimy do mieszania składników powinniśmy z owsianki zrobić mąkę.Ja korzystam z  elektrycznego młynka do kawy. Gdy już mam zmieloną owsianą mąkę, wsypuje ją wraz z  wszystkimi innymi składnikami do miski i wszystko blenduję . Z reguły ciasto wychodzi trochę za gęste, dlatego dolewam odrobinę mleka. To wszystko! Jeszcze tylko usmażyć i gotowe 

Smacznego! 

1 komentarz:

  1. Wygląda pysznie ! I jeszcze zdrowo, wypróbuje ☺

    OdpowiedzUsuń