wtorek, 29 września 2015

Rihanna bordowe oko

                       
Hej wszystkim!

Zapewne każdy dobrze zna jedną z popularniejszych zagranicznych piosenkarek. Ekstrewagancką, szokującą, czasem kontrowersyjną Rihanne.
Od zawsze inspirowały mnie jej zjawiskowe makijaże, ale ten z teledysku, który znajdziecie poniżej 
zwalił mnie z nóg. Makijaż jest niecodzienny, intensywny, seksowny i bardzo niespotykany.
No dobra, powiecie, ale co w nim takiego niesamowitego?
Otóż Kolor i to przez duże K! Kolor który jest niesłychanie trudny w użyciu.
Czerwony uwydatnia wszelkie niedoskonałości, przebarwienia i to wszystko co 
zwykle staramy się zakryć, szczególnie przy jasnych karnacjach. ( Czyli mojej).
Ale czy nie jest tak, że to co "zakazane" staje się bardziej atrakcyjne?


W teledysku niestey trudno uchwycić moment kiedy dobrze widać makijaż, udało mi się 
znaleźć jeden taki moment gdzie to jest w miarę możliwe. 
Jak już mówiłam makijaż jest czerwony, CZERWONE SMOKY EYE, czy to nie 
brzmi niebezbiecznie? Brzmi i takie jest, dlatego postanowiłam stworzyć własną wersję tego makijażu,
który będzię bardziej adekwatny dla słowiańskich bladziochów :D

    

Oto efekty! Co zmieniłam? Zamieniłam krwistą czerwień na bordowy pigment z Inglota, 
numerek 83, który pod różnym kątem padania światła wygląda inaczej.
W załamanie wylądował bardzo zimny brąz, który wpada w róż. 
Zewnątrzny kącik przyciemniłam bordowym cieniem, a wewnętrzny subtelnie rozświetliłam, 
białym złotem, dolna powieka to bordowo brązowy mocno roztarty cień. 
Gotowe!


Makijaż jest krzykliwy sam w sobie dlatego postanowiłam zastąpić brązowe usta, 
bezpieczniejszą malinową pomadką. Jednak jeśli macie ochotę na brązowe usta,
to jest to najgorętszy hit tej jesieni!









Jak myślicie, udało mi się oddać klimat Rihannowego makijażu?

Zapraszam do obserwacji bloga i do następnego! :*

11 komentarzy:

  1. Wspaniały makijaż 😱😍💕💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę że ci się podoba :D

      Usuń
  2. Twój makijaż jest jeszcze ładniejszy niż ten Rihanny :O

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że Twój makijaż nie jest ani trochę oddaniem tego Rihanny. Nie ma to nic wspólnego z tą ostrą czerwienią w teledysku, więc jest to zupełnie inny makeup. Gdyby jednak udało ci się znaleźć taki ton cienia, który by pasował do karnacji jak i również krzyczał Rihanna (na pewno jakiś czerwony), to byłoby to "oddaniem klimatu". Nie zmienia to jednak faktu, że kurczę no, piękny makijaż! :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom naprawdę się cieszę że wyraziłaś swoją opinię w bardzo konstruktywny sposób i przecież o to chodzi, bo po to, to robię bo chce poznać waszą opinię :) Bardzo się cieszę że jednak ci się podoba ;D

      Usuń
  5. super makijaż, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też je uwielbiam, super podkreślają jasne oczy :D

      Usuń
  6. Świetnie ci to wyszło, naprawdę super efekt ;))
    Ślicznie ci w takim makijazu :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny make-up:)
    Taki delikatny, dziewczęcy.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt zniewalający,ślicznie wyglądasz ! :)
    http://royal-girll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń